Saturday 28 October 2017

Hvor Mye Du Tjener Fra Forex Trading


Hvor mye kan en handelsmann få. Forex-forhandlere avtale for å tjene penger. Vi blir ofte spurt nøyaktig hvor mye du kan gjøre. Her er vårt ansett svar. Forex kan være lønnsomt. Mange forexhandlere gir god fortjeneste, men resultatene varierer. Noen sier at det fordobles pengene dine på kort tid er oppnåelige. Noen er fornøyd med 5 til 10 avkastninger. Andre fortsetter å miste penger disse handlendene ikke holde seg i markedet for lenge. Mengden penger du lager i valutamarkedet, avhenger av dine ferdigheter, engasjement og oppmerksomhet på detaljer For å være en vellykket handelsmann, må du gjøre følgende. Les alt du kan om hvordan markedet fungerer. Utvikle en strategi som gir konsistente resultater. Vær oppmerksom på analyser fra markedets eksperter. Få fram din egen detaljerte analyse før gjøre en handel. Know når du skal låse i fortjenesten din og å kutte dine tap. Vær pasient og dedikert. Ikke la dine følelser overvelde din sunn fornuft. Tenk på følgende situasjon. En handelsmann åpner en Forex4you konto og deponerer 1000. k 22 dager i en måned. De gir en daglig avkastning på 1 5 på deres opprinnelige investering. Dette er 33 per måned eller 333.Den årlige fortjenesten er ca 4.000 til 400 avkastning. Dette kan ikke være representativ for din egen trading ytelse Du kan gjør mer eller mindre, avhengig av dine ferdigheter og markedsforholdene. Ikke glem at ved å øke kapitalen og innflytelse, kan du øke fortjenesten din samtidig som du øker risikoen din på samme tid. Søk etter muligheter. Eksperiencerte handelsfolk gjør ofte konsistent fortjeneste. Det er noen situasjoner hvor de fleste handelsfolk tjener penger. Når du starter opp, se etter disse mulighetene, snakk med andre handelsfolk, og identifiser åpenbare markedsutviklinger. Din første fortjeneste vil trolig komme fra denne typen avtale. Administrer din risiko. Opptjeningspotensial og faktisk inntjening er ikke det samme Som en forex-aktør er inntjeningspotensialet ubegrenset, men hvor mye du lager, avhenger av din evne En viktig ferdighet er å vite hvordan du håndterer risikoen. Spre investeringen din s på tvers av flere avtaler. Do omfattende analyse før du åpner en posisjon. Ikke la deg gjøre for mange høyrisikotransfer. Sett opp tap. Lister til eksperter, men gjør dine egne beslutninger. På det siste punktet, husk at eksperter har gode track records , men de er alltid rett. Hvis de var, ville de være så rike at de ikke ville gi anbefalinger. Vær oppmerksom på eksperter, men bekreft hva de sier før du tar en handelsbeslutning. Utvikle din egen strategi. Tradere deler ofte sine strategier, og du kan lære av disse hvis de er vellykket. Men deres strategier kan ikke fungere for deg. Når du handler, er det en rekke psykologiske faktorer som kommer inn i spill, og disse kan påvirke din handelsytelse. Det er viktig at du utvikle en strategi som gjør at du føler deg komfortabel, ellers vil du sannsynligvis gjøre feil. Husk fordelene. Når du starter, kan det ta litt tid før du begynner å tjene penger. Ikke bli motløs og avslutt Hvis du gjør det, må du Jeg mister fordelene med alt du har lært Husk fordelene ved å være en forex-aktør. Du kan ta dine egne beslutninger. Du er ikke knyttet til et kontor. Du velger når du vil jobbe. Ditt inntjeningspotensial er ubegrenset. Forex handel er interessant og tilfredsstillende. For å oppdage inntjeningspotensialet, åpne en Forex4you konto og start trading today. How å tjene penger Trading Forex. EUR 10 000 x 1 18 US 11 800. EUR 10 000 x 1 25 US 12 500. En valutakurs er ganske enkelt forholdet mellom en valuta verdsatt mot en annen valuta. For eksempel angir USD CHF valutakurs hvor mange amerikanske dollar du kan kjøpe en sveitsisk franc, eller hvor mange sveitsiske franc du må kjøpe en dollar. Hvordan leses et Forex Quote. Valuta er alltid sitert i par, for eksempel GBP USD eller USD JPY Grunnen til at de er oppgitt i par er at i alle valutakurstransaksjoner kjøper du samtidig en valuta og selger en annen her er et eksempel på en valutakurs for det britiske pundet mot amerikanske dollar. Den første oppførte valutaen til venstre for skråstrek er kjent som basisvalutaen i dette eksemplet, det britiske pundet, mens den andre til høyre heter telleren eller sitatvalutaen i dette eksemplet, den amerikanske dollaren. Når du kjøper, forteller vekslingskursen hvor mye du må betale i enheter i tilbudsvalutaen for å kjøpe en enhet av basisvalutaen I eksemplet ovenfor må du betale 1 51 258 amerikanske dollar for å kjøpe 1 britisk pund. Når du selger, forteller valutakursen hvor mange enheter av sitatvalutaen du får for å selge en enhet av basisvalutaen I eksemplet ovenfor vil du motta 1 51258 amerikanske dollar når du selger 1 Britisk pund. Basisvalutaen er grunnlaget for kjøp eller salg. Hvis du kjøper EUR USD, betyr dette ganske enkelt at du kjøper basisvaluta og samtidig selger tilbudsvalutaen. I caveman talk, kjøp EUR, selg USD. Du ville kjøpe den par hvis du tror at basisvalutaen vil sette pris på verdi i forhold til tilbudsvalutaen. Du vil selge paret hvis du tror at basisvalutaen vil avskrive tapseverdien i forhold til tilbudsvalutaen. Først bør du avgjøre om du vil kjøpe eller selge. Hvis du vil kjøpe som faktisk betyr å kjøpe basisvalutaen og selge sitatvalutaen, vil du at basisvalutaen skal stige i verdi, og da vil du selge den tilbake til en høyere pris. I handelsmannens tale kalles dette lang eller tar en lon g posisjon Bare husk lenge kjøp. Hvis du vil selge som faktisk betyr å selge basisvalutaen og kjøpe sitatvalutaen, vil du at basisvalutaen faller i verdi, og da vil du kjøpe den tilbake til en lavere pris. Dette kalles går kort eller ta en kort posisjon Bare husk kortsalg.3 Ting jeg ønsker jeg visste da jeg begynte å handle Forex. Trading Forex er ikke en snarvei til umiddelbar rikdom. Exessiv løftestang kan slå vinnende strategier til tapere. Retail sentiment kan fungere som et kraftig handelsfilter . Alle kommer til Forex markedet for en grunn, alt imellom bare for underholdning til å bli en profesjonell næringsdrivende jeg begynte å aspirere for å være en heltid, selvforsynt Forex trader jeg hadde blitt lært den perfekte strategien jeg tilbrakte måneder testing det og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25 000 - 35 000 et år av en 10 000 konto. Min plan var å la kontoen min bli til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliktet meg til planen 100.Sparing deg detaljene, min plan mislyktes Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende Jeg mistet 20 av kontoen min på 3 uker Jeg visste ikke hva som slo meg noe var galt Heldigvis stoppet handel på det tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min til være handelsmann jeg er i dag 3 år med lønnsom handel senere, det har vært gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsfolk. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange handelsmenn kan forholde seg til starter i dette markedet, ikke ser resultatene de forventer og ikke forstår hvorfor disse er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle forex. 1 Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity. I motsetning til hva du har lest på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av beløpet av penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er Det gamle ordtaket Det tar penger å tjene penger er en nøyaktig en, Forex trading included. But det betyr ikke at det ikke er et verdifullt forsøk, men det er mange gode Forex-forhandlere der ute som handler for livet. Forskjellen er at de har sakte utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter. Med andre ord, for å forsøke å få 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av dine konto i et gitt år . Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg. Du kan si Det er sant påstand om du har en strategi med en trading edge. Din forventede avkastning skal være positiv, men uten innflytelse, er det kommer til å være et relativt lite beløp og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, så satser handelsmenn på å målrette mot de store gevinster som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger. Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. Lets si at jeg hadde en mynt som når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, du ville miste 1 Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt du vil vende den mynten Du vil vende den om og om igjen Når du har 50 50 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det ingen brainer mulighet til at du aksepterer. Nå la si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste hver besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning vil du ikke fordi en dårlig flipp av mynten vil ødelegge livet ditt Selv om du har nøyaktig samme prosentvise fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex handelsfolk se sin handelskonto De går all-in på en eller to trad es og ender opp med å miste hele kontoen Selv om deres bransjer hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Slik kan innflytelse føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan Vi løser dette En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som en guide kan skråstille oddsene i din favor. Den tredje leksjonen jeg har lært, bør ikke komme som en overraskelse for de som følger artiklene mine ved hjelp av spekulativ sentimentindeks SSI Jeg har skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet Jeg har noen gang brukt og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens dag. SSSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver store valutapar Det er ment å bli brukt som en kontrarisk indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler, har slått min handels karriere helt rundt. Les av mine feil. Hvis jeg kunne fortelle meg yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle Forex, dette ville være listen jeg ville gi jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp min .--- Skrevet av Rob Pasche. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirke den globale curren ncy markeder.

No comments:

Post a Comment